...to takie proste!

Serwisowanie urządzenia

Urządzenie Oralitest może być naprawiane jedynie w autoryzowanym serwisie i wyłącznie przy użyciu oryginalnych części.

W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości w pracy urządzenia, należy niezwłocznie skontaktować się z serwisem. Dotyczy to zwłaszcza  następujących  sytuacji:

- defektu okularów diagnostycznych (zarysowania, pęknięcia, stłuczenia, złamania, niemożności stabilnego umieszczenia na głowie operatora itp.). Po stwierdzeniu defektu należy niezwłocznie wyłączyć urządzenie i skonsultować się z serwisantem.

-  uszkodzenia przewodów Oralitestu (przerwanie, wyrwanie, uszkodzenie warstwy izolacyjnej, uszkodzenie wtyków i gniazd do przewodów). W przypadku uszkodzenia przewodów należy bezzwłocznie i z najwyższą ostrożnością odłączyć urządzenie od źródła zasilania, odłączyć przewód zasilający sieciowy i łączący źródło światła z zasilaczem akumulatorowym, a następnie niezwłocznie odesłać urządzenie do serwisu

 

Naprawę, wymianę oraz serwis zasilacza akumulatorowego należy przeprowadzać jedynie w autoryzowanym punkcie serwisowym. Samodzielne próby wymiany akumulatorów mogą spowodować uszkodzenie urządzenia  oraz być niebezpieczene dla zdrowia.

 

Kontakt z serwisem:

Specjalista serwisu: Sylwester Dudkiewicz

e-mail: [email protected]

Tel.: 42 637 02 77

Adres: 90-302 Łódź, ul. Wigury 15a

 

 

 

Dla lekarza

Dołącz do lekarzy dbających o zdrowie i życie swoich Pacjentów

Bestom DENTOnet.pl Sp. z o.o., 90-302 Łódż, ul. Wigury 15a